Status zamówienia

W sklepie Tarka i Miarka możesz na bieżąco monitorować status realizacji swojego zamówienia oraz wysyłki. O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy w szczegółach danego zamówienia dostępnych w panelu Klienta oraz drogą mailową.

Poniżej wyjaśniamy znaczenie poszczególnych statusów zamówienia i zwrotu.

Statusy zamówienia:

Oczekiwanie na przelew

Zamówienie oczekuje na opłacenie i zostanie zrealizowane po dokonaniu przez Ciebie przedpłaty za pośrednictwem przelewu bankowego.

Oczekiwanie na płatność Paypal

Zamówienie oczekuje na opłacenie i zostanie zrealizowane po dokonaniu przez Ciebie przedpłaty za pośrednictwem systemu Paypal.

Oczekiwanie na płatność Przelewy24

Zamówienie oczekuje na opłacenie i zostanie zrealizowane po dokonaniu przez Ciebie przedpłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24.

Płatność Przelewy24 przyjęta

Status ten oznacza, że otrzymaliśmy płatność za zamówienie za pośrednictwem systemu Przelewy24 i rozpoczynamy przygotowywanie towaru do wysyłki.

Płatność przyjęta

Status ten oznacza, że otrzymaliśmy płatność za zamówienie i rozpoczynamy przygotowywanie towaru do wysyłki.

Błąd płatności

Ten status informuje, że wystąpił błąd podczas realizacji płatności i nie została ona zrealizowana.

W takim przypadku kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków niezbędnych do sfinalizowania zamówienia.

W realizacji

Zamówienie zostało przekazane do skompletowania w magazynie. Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne w magazynie lokalnym, towar jest przygotowywany do wysyłki. Jeżeli nie posiadamy zamówionych produktów na stanie, ściągamy je z pozostałych magazynów.

Wysłane

Zamówione produkty zostały zapakowane i wysyłane pod wskazany przez Ciebie adres.

Zrealizowane

Zamówienie zostało doręczone pod wskazany adres.

W trakcie reklamacji

Reklamacja zamówionego towaru jest w trakcie rozpatrywania.

Anulowane

Zamówienie zostało anulowane, ponieważ w terminie 5 dni roboczych liczonych od daty jego złożenia nie została zaksięgowana płatność lub otrzymaliśmy od Ciebie prośbę o anulowanie Twojego zamówienia.

Brak towaru

Aktualnie nie posiadamy zamówionego produktu w swoim magazynie.



Statusy zwrotu:

Oczekiwanie na potwierdzenie

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami. Po otrzymaniu tej informacji zmienimy status przesyłki.

Oczekiwanie na paczkę

Paczka z towarem do zwrotu została przez Ciebie wysłana i jest w drodze do naszego sklepu.

Paczka została odebrana

Paczka z towarem do zwrotu została dostarczona do naszego sklepu.

Brak akceptacji zwrotu

Zwroty dokonane w terminie przekraczającym 30 dni nie będą akceptowane.

Dokonanie zwrotu

Towar został pomyślnie dostarczony do naszego sklepu. Należność została wysłana na podany przez Ciebie rachunek bankowy.


Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na umieszczanie ich w Twoim urządzeniu. Czytaj więcej